
KANABIZ

O NAS
W sierpniu 2021 odbyła się pierwsza edycja konferencji Kanabiz. Wydarzenie odbiło się szerokim echem w branży i zebrało ponad 120 słuchaczy na żywo.
Jesteśmy agencją marketingową full service. Specjalizujemy się w branżach objętych zakazem reklamy.Właścicielem marki Kanabiz, Forum Rozwoju Branży Konopnej, jest AGENCJA CITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-189) przy ul. Inflanckiej 8, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000863810, podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) o numerze identyfikacyjnym NIP 5252839615, REGON 387323921

Organizator
Zdecydowaliśmy się na utworzenie tego wydarzenia dlatego, że branża nie może się rozwijać bez wymiany wiedzy i doświadczeń. Na rynku istnieją wydarzenia sprzedażowe typu "bazarki" gdzie sprzedaje się produkty na stoiskach oraz są imprezy 'lifestyle'owe" gdzie spotykają się insiderzy branży. Brakowało wydarzenia biznesowego dla profesjonalistów. Każda branża ma takie wydarzenia. Dla branży konopnej Forum Rozwoju Branży Konopnej KANABIZ jest czynnikiem dodającym wiarygodności i stabilności.
Jesteśmy agencją marketingową full service. Specjalizujemy się w organizacji wydarzeń, przy czym mamy własne wydarzenia biznesowe dla wielu branży. Nasze działania oparte są o zwykłe procesy organizacyjne na rynku konferencji. Wybraliśmy najbardziej korzystny dla rynku konopi model, gdzie dystrybucja wiedzy jest bezpłatna dla uczestników. Dlatego osoby siedzące na sali nie płacą za bilety. To gwarantuje szeroki zasięg i dotarcie do grupy docelowej. Oprócz konferencji udostępniamy nagrania z wystąpień w naszych kanałach informacyjnych oraz pozyskujemy patronów, co dodatkowo maksymalizuje zasięg. Te działania kreują realną wartość dla sponsorów i ekspertów występujących na scenie. Jedynym źródłem finansowania wydarzenia są wpłaty od sponsorów. Zapraszamy do współpracy!
DLA SPONSORÓW
Dlaczego warto pokazać się w branży?
Tworzymy platformę wymiany doświadczeń, którą warto wykorzystać do pozycjonowania siebie i swojej firmy w branży.
KORZYŚCI Z KONFERENCJI
· pozycjonowanie w roli eksperta w tej tematyce
· rozpoznawalność marki w grupie docelowej
· wiarygodność eksperta i marki
· wysoki zasięg komunikacji oferty, dostęp do osób decyzyjnych w branży (właścicieli sklepów, brandów, laboratoriów )
· pozyskanie nowych relacji biznesowych, nowych klientów
· networking branżowy
· dostęp do aktualnej wiedzy
· nowy content na media społecznościowe, stronę www i inne działania PR
Zapytaj o ofertę na biuro@agencjacity.pl
Dlaczego warto dywersyfikować kanały sprzedaży?
Sprzedaż wielokanałowa to dla większości dużych marek podstawowa strategia rozwoju. Skuteczna sprzedaż zależy od dostępności produktu, ponieważ sprzedając wielokanałowa, maksymalizujemy zasięg informacji o produkcie. Dywersyfikacja to dzielenie dystrybucji na kilka odrębnych kanałów, np. za pomocą własnej sieci sprzedaży (własnych sklepów), w sieciach multibrandowych, zarówno stacjonarnie i online. Każdy kanał dociera do innych użytkowników. Powszechna dostępność wpływa też na rozpoznawalność i wiarygodność marki. Celem Kanabiz jest nawiązywanie relacji biznesowych pomiędzy właścicielami kanałów sprzedażowych, a producentami.
Sklepy
Właściciele sieci sprzedażowych, aptek, sklepów zielarskich, konopnych oraz e-commerce'ów zyskują:
- dostęp do nowego asortymentu, możliwość obejrzenia produktów i rozmowy z właścicielem
- dostęp do aktualnej wiedzy eksperckiej
- możliwość nawiązania nowych kontaktów
- możliwość promocji sklepu w branży
- inspirujące historie do wykorzystania w swoim biznesie
- kontakty do profesjonalistów z branży i otoczenia biznesowego
- pozyskanie kontaktów do prasy i mediów branżowych dla działań PR'owych
Producenci
Producenci wyrobów konopnych (olejków, suplementów, kosmetyków zyskują:
- rozpoznawalność swoich wyrobów w branży
- odbycie bezpłatnie większej liczby spotkań handlowych niż przez kolejne pół roku
- szansę na sprzedaż swoich produktów w zewnętrznych kanałach
- pozyskanie nowych kontaktów biznesowych do sprzedaży hurtowej
- pokazanie jakości produktu i opakowania potencjalnym nabywcom
- nawiązanie relacji z właścicielami sklepów i otoczeniem biznesu
- pozyskanie kontaktów do prasy i mediów branżowych dla działań PR'owych
- content marketingowy
Otoczenie biznesu
Kancelarie prawne, firmy doradcze, agencje marketingowe, producenci opakowań, pośrednicy zyskują:
- pozycjonowanie w roli eksperta w oparciu o wiedzę i doświadczenie
- rozpoznawalność w branży i większa liczba zapytań
- bezpośrednie kontakty do potencjalnych klientów
- możliwość dystrybucji swojej oferty wśród uczestników i w mailingu do kontaktów organizatora
- content marketingowy oparty o wartości i biznes
- pozyskanie kontaktów do prasy i mediów branżowych dla działań PR'owych
Media
Media branżowe, biznesowe oraz indywidualni dziennikarze zyskują:
- dostęp do potencjalnych klientów na działania PR'owe
- możliwość dystrybucji swojej oferty
- rozpoznawalaność serwisu informacyjnego
- pozycjonowanie serwisu w kategorii profesjonalnej i eksperckiej
- dostęp do liderów opinii i szansa na pozyskanie materiałów prasowych
- nowy content na media społecznościowe
- inspiracja do tworzenia nowych treści
- zdjęcia z wydarzenia i materiały "na żywo"